patera - etażerka

Znowu wizyta w sklepie ze starociami zaowocowała nowym "meblem" kuchennym. 

Za 6 złotych kupiłam 3 talerze, kubek, filiżankę i wazonik.
Pistolet na klej na gorąco mam zawsze w pogotowiu i ... po raz kolejny zostałam szczęśliwą posiadaczką recyklingowej etażerki.
Wykonanie zajęło mi nie więcej niż 5 minut.
Elementy które chcemy sklejać muszą być czyste i suche. Oczywiście najpierw "na sucho" układamy taki układ patery, który najbardziej nam się podoba.








Rozgrzewamy pistolet, klej nakładamy na dno kubka i przyklejamy. 

Po chwili część patery gotowa.
Nakładamy znowu klej, tym razem na górny brzeg kubeczka i nakładamy drugi talerz.
Następnie filiżanka - u mnie odwrócona do góry dnem - i znowu talerzyk.
Wazonik, stanowiący uchwyt, "wieńczy dzieło".



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...